St1:n ja N2:n yhteistyö on alkanut menestyksekkäästi

LEHDISTÖTIEDOTE 19.3.2012 klo 11.00

Energiayhtiö St1:n ja suunnittelutoimisto N2:n viime vuoden lopulla alkanut yhteistyö tuottaa upeaa tulosta. Ensimmäinen yhteinen iso hanke on ollut St1 Käteisalennuskortin lanseeraus koko yhtiön verkostossa eli lähes 600:lla St1- ja Shell-asemalla. Kortin uudet ominaisuudet kehitettiin yhdessä asiakkaiden kanssa. Käteisalennuskortin lanseerauksen menestyksestä kertovat ennätykselliset 100.000 tilattua korttia jo ensimmäisen kuukauden aikana.

St1 valitsi N2:n uudeksi markkinointiviestinnän kumppanikseen kolmen toimiston joukosta kilpailutuksen jälkeen.

”St1 Käteisalennuskortilla on avainrooli yhtiömme strategian toteutuksessa. Uudistaessamme korttia etsimme kumppania, joka pystyy nöyrästi rakentamaan kortin ennestään saavuttaman aseman päälle raikkaan, kortin uusia ominaisuuksia korostavan luovan ratkaisun. Asetimme riman todella korkealle ja silti se ylitettiin reippaasti,” iloitsee St1:n markkinointijohtaja Harri Tuomaala.

“St1 on oman alansa ehdoton edelläkävijä ja rohkea uudistaja. Käteisalennuskortin uudet ominaisuudet antoivat meille jännittävän viestinnällisen haasteen ratkaistavaksi, sillä siihen liittyy kaksi brandiä, ja korttia käyttämällä asiakas voi lisäksi pienentää autoilunsa fossiilista hiilijalanjälkeä,” kertoo N2:n asiakkuusjohtaja Pauliina Valpas.

”Olemme innoissamme rakentamassa St1:n tarinaa ja tukemassa yhtiön visiota olla johtava C02-hyvän energian valmistaja ja myyjä. St1 on asiakkaana vaativa, tulosorientoitunut ja reilu, mikä tekee yhteistyöstä palkitsevaa,” jatkaa Pauliina Valpas.

Lisätietoja

St1 Oy, markkinointijohtaja, Harri Tuomaala, 050 – 516 8424, harri.tuomaala(a)st1.fi

N2, asiakkuusjohtaja, Pauliina Valpas, 0500 – 889 211, pauliina.valpas(a)n2.fi

Takaisin ylös