Maailman energiantarve kasvaa ja ilmastonmuutos etenee, joten fiksujen ratkaisujen löytäminen on meidän kaikkien yhteinen haaste. St1 pyrkii korvaamaan fossiilista tuontienergiaa kotimaisilla uusiutuvilla energiantuotantovaihtoehdoilla, siis tuottamaan puhdasta voimaa Suomesta.
Uuden Puhtaan voiman vallankumous -kampanjan starttina toimiva brändifilmi piirtää arkisen kuvan suomalaisista energiavallankumouksellisista. Pienillä valinnoillaan he taistelevat ilmastonmuutosta vastaan – tässä vallankumouksessa jätteiden lajittelu on yhtä arvokas teko kuin suuret investoinnit. Kampanjaan kuuluu myös 101 teesiä, jotka liittyvät energia- ja polttoainevalintojen lisäksi mm. väestönkasvuun, koulutukseen ja kiertotalouteen. Teesien kautta St1 kertoo oman näkemyksensä siitä, millaisilla keinoilla puhdasta, uusiutuvaa energiantuotantoa voidaan lisätä.
St1:n markkinointitiimiä vetävä Vilma Westerlund kertoo, että tarkoituksena on aloittaa keskustelu tärkeistä yhteisistä asioista. ”Kampanja nostaa laajasti esiin tekemistämme ohjaavia arvoja: osaamista, kunnianhimoa ja rohkeutta. Kaikki nämä piirteet löytyvät St1:stä yrityksenä, mutta ennen kaikkea meidän ihmisistä. Tämänkin kampanjan toteutukseen osallistuu suuri määrä omaa henkilöstöä organisaation eri alueilta”, Westerlund täsmentää.
Tutustu puhtaan voiman vallankumoukseen: www.puhdastavoimaa.fi