Vikatilanne

St1 Finance: Ongelma St1 Mastercard -sähköpostilaskuissa

Olemme saaneet tietoomme, että Elisan tarjoamissa sähköpostipalveluissa (esim. kolumbus.fi, elisanet.fi, saunalahti.fi) on ongelmia, minkä vuoksi osa asiakkaistamme ei ole saanut St1 Mastercard -laskuaan sähköpostitse.  

Elisa ohjeistaa asiakasta toimimaan näin:

  1. Asiakkaan tulee laittaa OmaElisassa laskuttajaosoitteemme (asiakaspalvelu.finance@st1.fi) sallittujen osoitteiden listalle
  2. Tarkista roskapostikansiot. Huomioi, että esimerkiksi Elisan Saunalahti-sähköpostissa on kaksi erillistä roskapostikansiota, joten molemmat kannattaa tarkistaa.

Jatkamme osaltamme asian selvittämistä Elisan kanssa ja pahoittelemme suuresti tilannetta.

Suosittelemme e-laskun aktivoimista verkkopankissa. E-laskua aktivoidessasi huomioi nämä tiedot:

 

  • Laskuttaja:  St1 Finance Oy
  • Laskutusaihe: St1 Finance Mastercard
  • Anna yksilöiväksi tiedoksi viitenumero/e-laskutunnus (löytyy laskulta)