Jotta voisimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin, käytämme sivustollamme evästeitä. Jatkamalla eteenpäin hyväksyt evästeiden käyttämisen. Voit lukea lisää evästeiden käytöstä täältä.
Maksamisen ja asiakasviestinnän sovellus St1:n asiakkaille. St1 Way -sovellus korvaa aiemmin tarjoamamme Palvelumestari-sovelluksen.
St1 Way -sovelluksella voit:
St1 Way -sovellus toimii seuraavien käyttöjärjestelmien kanssa: iOS 11 (iPhone SE, 6 tai uudempi), joissa TouchID tai FaceID. Android-järjestelmissä 5.0 tai uudempi.
Jos unohdat St1 ID:n, poista St1 Way -sovellus ja lataa se uudelleen puhelimeesi. Tee tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla ja luo uusi ID. Muut asiakastietosi ovat tallessa sovelluksessa eikä niitä tarvitse syöttää uudelleen.
Android-laitteella yleensä käyttäjä joutuu tekemään sovellusdatan poiston (Asetukset --> Sovellukset --> St1 Way --> Tallennustila --> Tyhjennä tiedot), jonka jälkeen voit ladata sovelluksen Play-kaupasta uudestaan. Sovellus pyytää sähköpostiosoitettasi, johon lähetetään varmennuskoodi ja sen jälkeen jatkat kirjautumiseen pankkitunnuksilla. Tämän jälkeen pääset uudelleen aktivoimaan St1 ID:si. Joillain Android-laitteilla välimuistin tyhjentäminen on tarpeen ennen sovelluksen lataamista uudelleen.
Apple-laitteella poista sovellus ja lataa se uudelleen App Storesta. Käyttöönotto toimii samalla tavalla kuin Android-laitteessa (ks. yllä).
Kyllä! Rekisteröi vain St1 Mastercard, muu credit-/debit kortti tai Apple Pay St1 Way -sovellukseen. Tankkauksen voit maksaa St1 -automaattiasemilla ja Shell Express -automaattiasemilla. St1 Way -sovellus ei toimi ensimmäisessä vaiheessa palvelevien asemien automaattimittareilla.
Kun olet ladannut St1 Way -sovelluksen ja tallentanut sinne maksukorttitiedot, toimi näin:
Käteisalennuskortteja ei voi tällä hetkellä liittää St1 Way -sovellukseen. Debit-kortin voit lisätä sovellukseen ja käyttää sitä mobiilitankkaukseen. Käteisalennusta ei siis saa mobiilitankkauksen yhteydessä alkuvaiheessa. Shell expressit eivät ole käteisalennuksen piirissä, joten siellä ominaisuus ei vaikuta.
Mobiilitankkaus ei valitettavasti vielä toimi miehitetyillä Shell-asemilla.
Käteisalennuskortteja ei voi tällä hetkellä liittää St1 Way -sovellukseen. Mobiilisovelluksella tankatessasi saat aina -1snt/litra alennusta.
St1 Way -sovelluksesta löydät kuitit kaikista sovelluksen kautta tehdyistä ostoista (mobiilitankkaus, pesut). Perfectautopesu.fi -verkkokaupan kautta ostettujen pesujen kuitit sekä pesukoodit löytyvät verkkokaupan kirjautumissivuilta.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voit tarkistaa lähimmän asemasi kätevästi asemahausta tai kysyä tätä asiakaspalvelustamme.
Tällä hetkellä meillä on Suomessa 270 St1-asemaa ja 213 Shell-asemaa.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.
Polttonesteiden hinnat vaihtelevat paikallisen kilpailun mukaan ja siksi eri asemillamme saattaa olla eri hinnat.
Saatamme muuttaa aseman hintoja useamman kerran päivässä pitääksemme hintamme aina mahdollisimman kilpailukykyisinä ja edullisina.
Tolppahinnat ovat hintoja, jotka esitetään aseman ulkopuolella. Listahinnat puolestaan ovat raskaalle kalustolle tarkoitettua D-korttia käyttävien asiakkaiden hintoja.
Käteisalennuskortti käy kaikilla St1-asemilla ja palvelevilla Shell-asemilla. Käteisalennuskortti ei kuitenkaan käy Shell express -asemilla.
Alennus voi vaihdella viikoittain ja asemittain. Asiakaslupauksemme mukaisesti saat aina kuitenkin alennusta vähintään 0,5 senttiä litralta.
Kyllä voit. Käteisalennuskortin voit rekisteröidä nettisivuillamme.
Polttonesteiden lisäksi saat Käteisalennuskortillasi vaihtelevasti alennusta myös muun muassa palvelevien asemien ravintolapalveluista sekä kahvila- ja pesupalveluista.
Käteisalennuskorttisi magneettiraita on mahdollisesti kulunut. Ota tällöin ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi uuden kortin.
Voit tilata Käteisalennuskortin kätevästi kotisivuiltamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Käteisalennuskortti on täysin kuluton kortti.
Käteisalennuskortilla saat alennusta polttonesteistä ja vaihtelevasti myös muun muassa palvelevien asemien ravintola/kahvila- ja pesupalveluista. Lisäksi saat halutessasi ajankohtaista tietoa lähiasemasi erikoistarjouksista.
Shell Card Private -kortin sulkupalvelu palvelee vuorokauden ympäri numerossa 09 584 00 227. Voit sulkea korttisi myös Omat Sivut -palvelun kautta.
Voit tilata uuden kortin Omat Sivut -palvelun kautta tai asiakaspalvelustamme: info@shellcard.fi.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin.
Kirjaudu Omille Sivuille tai ota yhteys asiakaspalveluumme tilataksesi muistutuksen PIN-koodistasi.
Jos PIN-koodi syötetään kolmesti peräkkäin väärin, kortti sulkeutuu vuorokaudeksi. Ota yhteys asiakaspalveluumme tai kirjaudu Omille Sivuille, jos tarvitset muistutuksen koodistasi.
Kortin voi hankkia täysikäinen henkilö, jolla on suomalainen henkilötunnus, säännölliset tulot eikä maksuhäiriöitä. Myös rinnakkaiskortin haltijan täytyy olla täysi-ikäinen.
Korttisi toimii kaikilla St1- ja Shell-asemilla Suomessa ja Ruotsissa. Kortilla voi maksaa kaikkea autoiluun liittyvää polttonesteitä ruokailuun. Ruotsissa kortti käy myös tietyissä parkkihalleissa.
Tarpeidesi mukaan voit hankkia yhdelle tilille useammankin rinnakkaiskortin.
Shell Card Private -kortilla ei ole vuosimaksua, mutta tilinhoitomaksu (2,50 euroa/lasku) peritään, jos maksutapana on paperilasku.
Korttia haetaan sähköisellä hakulomakkeella kotisivujemme kautta.
Kun hakemus on vastaanotettu, kestää noin kaksi viikkoa, että korttisi saapuu sinulle postissa. Tämän jälkeen menee vielä muutama arkipäivä PIN-koodisi saapumiseen. Korttisi toimii välittömästi PIN-koodin saapumisen jälkeen.
PIN-koodia ei voi valita itse, vaan turvallisuussyistä jokaiseen korttiin tulee järjestelmän valitsema yksilöllinen tunnusluku, jota ei voi vaihtaa jälkeenpäin. Valitettavasti tällä hetkellä PIN-koodia ei voi tilata tekstiviestillä, mutta kehitämme palveluitamme jatkuvasti.
Jos korttiasi on käytetty viimeisen 12 kk:n aikana, toimitamme uuden kortin, kun edellinen vanhenee. Muussa tapauksessa korttitili sulkeutuu.
Teemme luottoselvityksen hakuvaiheessa ja päätämme sen perusteella myönnettävän luoton määrän. Voit myöhemmin hakea uutta selvitystä nostaaksesi luottorajaa.
Jos haet St1-yksityistiliä, teemme luottoselvityksen. Luottotiedot sisältävät selvityksen tuloistasi.
Verkkopankin kautta voit ilmoittaa haluavasi laskusi e-laskuna. Lasku on myös mahdollista saada postissa paperisena.
Voit ottaa e-laskutuksen käyttöön verkkopankkisi kautta, jolloin lasku tulee digitaalisena. Myös suoraveloituksella maksaminen on mahdollista. Saat helposti suoraveloituksen käyttöösi omasta verkkopankistasi.
Kaikki ostot näkyvät samalla tilillä, joten erillisille korteille ei voi tehdä erillisiä laskuja.
Lasku tulee kerran kuukaudessa ja eräpäivän voit tarkistaa laskusta. Maksuaikaa on 14 vuorokautta.
Sinulla on vuodessa kaksi maksuvapaata kuukautta käytettävissäsi. Näitä maksuvapaita kuukausia ei kuitenkaan voi pitää peräkkäin.
Voit saada kopion laskustasi tilaamalla sen Omilta Sivuilta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos maksat koko summan kerralla, sinun ei tarvitse maksaa laskutuslisää. Lisäksi voit valita verkkopankista e-laskutuksen, jolloin sinun ei tarvitse maksaa paperisen laskun lisää.
Voit tehdä luottorajan korotuksesta hakemuksen Omien Sivujen kautta ja postittaa sen tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse klo 8-16 välillä tai lähetä sähköpostiä osoitteeseen info@shellcard.fi.
Lämmitysöljyksi suosittelemme St1:n puhtaampaa ja käytössä halvempaa Teho Opti Premiumia. Teho Opti Premium -lämmitysöljy on tulos pitkäjänteisestä kevyen polttoöljyn tutkimus- ja kehitystyöstä. Teho Opti Premium -lämmityspolttoöljy on ominaisuuksiltaan parempaa kuin perinteiset lämmitysöljyt siihen lisättyjen energian hyötysuhdetta parantavien tehoaineiden ansiosta.
Jos talosi lämmitysjärjestelmä on ikänsä puolesta hyvässä toimintakunnossa, voit ylläpitää järjestelmän tehokkuutta säännöllisellä huollolla: 1) Öljypoltin on hyvä huollattaa vähintään kahden vuoden välein. 2) Nuohoojan käydessä pyydä häntä puhdistamaan myös öljykattila. Vuositasolla öljylämmitysjärjestelmän huolto maksaa vain muutaman kympin.
Paras keino säästää lämmityskuluissa on tehdä talosta hyvin lämpöäpitävä. Lämmönpitävyyden parantaminen alkaa siitä, että asiantuntija tekee kuntotarkastuksen, jossa käydään läpi ikkunat, ulko-ovet, seinät, ylä- ja alapohjan eristys, sokkeli, salaojat, savupiippu sekä kattovesien kulkemissuunnat. Tämän jälkeen korjataan mahdolliset esiintulleet ongelmat.
Viime vuosina kattiloiden tuotekehitys on mennyt merkittävästi eteenpäin. Polttimet ovat tehokkaampia ja mahdollistavat öljyn määrän vähentämisen. Yli 25 vuotta vanha kattila kannattaa uusia. Näin saa käyttöönsä edistynyttä tekniikkaa, joka kestää vuosikymmeniä. Vanha kattila ei mene kaatopaikalle, vaan materiaali jatkaa elämäänsä uusioteräksenä.
Öljyn rinnalle sopivat aurinkolämmitys tai ilma-vesilämpöpumppu. Rinnakkaislämmityksen idea on, että öljylämmityksellä hoidetaan lämmitystä silloin, kun tarvitaan suurta lämmitystehoa, ja leutoina aikoina toimitaan mahdollisimman pitkälle uusiutuvilla energioilla. Aurinkolämmitys on öljylämmityksen rinnalle usein paras vaihtoehto jo siitäkin syystä, että se ei itse kuluta juurikaan energiaa. Ilma-vesilämpöpumpputeknologia toimii leudoissa lämpötiloissa (yli -10 astetta).
Suomessa on arviolta noin 190 000 öljylämmitteistä pientaloa.
Öljylämmitys on ympäristövaikutuksiltaan hyvin kilpailukykyinen lämmitysmuoto. Sen typen oksidi-, rikkidioksidi- ja hiukkaspäästöt ovat moneen muuhun lämmitysenergiamuotoon verrattuna vähäiset. Hiilidioksidipäästöt putoavat reilusti rinnakkaislämmityksen käyttö yleistyessä ja biopolttoöljyn määrän kasvaessa. Öljylämmittäjä pystyy siis hyvin tekemään oman osansa ilmastotalkoissa.
Mitä korkeampi kerroin lämmitysmuodolla on, sen enemmän rakentajan on satsattava muuhun energiatehokkuuteen. Korkein kerroin (1,7) on sähkölämmityksellä, jonka asema normaalikokoisten omakotitalojen lämmitysmuotona hankaloitui uusien määräyksien myötä. Kerroin kuvaa sitä, että rakennusten sähkölämmitystä halutaan vähentää. Öljylämmityksen ja muiden fossiilisten polttoaineiden kerroin on 1,0, kaukolämmön 0,7 ja uusiutuvien polttoaineiden 0,5.
Ei kovinkaan paljon. Loppujen lopuksi öljylämmittäjän osalta kysymys on vain rinnakkaislämmönlähteen valinnasta. Rakennettaessa öljylämmitystalo päästään haluttuihin E-lukuihin energiatehokkaalla rakentamisella ja valitsemalla öljylämmityksen rinnalle toinen lämmönlähde, jolloin puhutaan niin sanotusta hybridilämmityksestä.
Pelletti on uusiutuvaa polttoainetta, jota voidaan käyttää pientalojen tai esimerkiksi taloyhtiöiden lämmityksessä. Sitä valmistetaan pääasiassa puunjalostuksen sivutuotteista, kuten puhtaasta sahanpurusta.
Puupellettimme valmistetaan puhtaasta ja kuorettomasta puusta. Tämä takaa tuotteemme tasalaatuisuuden ja kuivuuden. Pellettimme perusominaisuuksiin kuuluu myös helppo käsiteltävyys sekä pölyämättömyys.
Irtopellettiä voit tilata kerralla 3-40 tonnia riippuen varastosiilosi koosta. Toimitamme puupellettiä myös 500 kg:n suursäkeissä.
Pellettilämmistyslaitteisto vaati yleensä noin 15 minuutin puhdistuksen kerran kuukaudessa. Täysautomaattiset laitteet täytyy huoltaa/puhdistaa usein muutaman kerran vuodessa.
Kadonneesta tai varastetusta kortista tulee ilmoittaa viipymättä ympäri vuorokauden palvelevaan sulkupalveluun p. 0800 13770.
Tarpeettoman kortin sulkuilmoituksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen kortit@st1.fi tai palvelulomakkeella
Uuden kortin tilaus onnistuu lähettämällä vapaamuotoinen sähköpostiviesti osoitteeseen kortit@st1.fi
Uuden kortin pystyt tilaamaan lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi tai täyttämällä palvelulomakkeen
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit pyytää PIN-koodimuistutuksen palvelulomakkeella
Huom. PIN-koodi lähetetään kirjeenä postitse noin viikon kuluessa.
Kortin lukkiutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770.
Mikäli olet unohtanut PIN-koodin, voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi.
Tällä hetkellä PIN-koodin valitseminen itse ei ole mahdollista. Valitettavasti PIN-koodia ei myöskään voi tilata tekstiviestillä, mutta kehitämme palveluitamme jatkuvasti.
St1 Yrityskortti ja D-kortti toimivat kaikilla St1- ja Shell-asemilla Suomessa.
Voit tilata lisäkortteja lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi tai täyttämällä lisäkortin tilauslomakkeen
Voit anoa korttia sähköisesti verkkosivuillamme tai täyttämällä korttihakemuksen palvelevalla St1-asemalla. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 0800 13770 tai kortit@st1.fi
Mikäli kortin myöntämiselle ei ole esteitä, kortti postitetaan 1-2 viikkoa hakemuksen vastaanottamisesta, PIN-koodi saapuu muutama päivä kortin jälkeen.
St1 yritys- ja D-kortti ovat kuluttomia kortteja eli tilinhoito- tai vuosimaksuja ei peritä.
B-ostoluokkaan kuuluvat polttoaineet, autokemikaalit, pesut ja autotarvikkeet. A-ostoluokkaan kuuluvat näiden lisäksi myös huollot ja nestekaasu sekä myymälä- ja ravintolatuotteet.
St1 D-kortille on lisäksi valittavissa C-ostoluokka, joka sallii ainoastaan Dieselin ja AdBluen ostamisen.
Mikäli et ole saanut laskuasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0800 13770 tai sähköpostiviestillä osoitteeseen kortit@st1.fi. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Lähetä e-laskuosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen kortit@st1.fi, jolloin laskutustietosi päivitetään. Asiakkaalla on oltava palvelusopimus palveluntarjoajan kanssa (verkkolaskuoperaattori tai pankki).
Jokaiselle kortille on mahdollista tilata erillinen lasku. Mikäli sinulla on jo olemassa oleva asiakkuus ja haluat muuttaa koontilaskutuksen korttikohtaiseksi laskutukseksi, ole yhteydessä asiakaspalveluun ma-pe klo 8-16 tai voit pyytää muutosta myös sähköpostitse lähettämällä pyynnön osoitteeseen kortit@st1.fi
Yrityskortin ostotapahtumat laskutetaan kerran kuukaudessa. Lasku edellisen kuukauden ostoista saapuu seuraavan kuukauden alussa.
D-kortin ostotapahtumat laskutetaan kaksi kertaa kuukaudessa kuun puolivälin jälkeen ja seuraavan kuun alussa.
Ilmoita ystävällisesti uusi osoitteesi asiakaspalveluumme p. 0800 13770 tai sähköpostitse osoitteeseen kortit@st1.fi. Voit myös tehdä osoitteenmuutospyynnön palvelulomakkeella
Kadonneesta tai varastetusta kortista tulee ilmoittaa ympäri vuorokauden palvelevaan kortin sulkupalveluun p. 020 4432074.
Tarpeettoman kortin sulkuilmoituksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi
Uuden kortin tilaus onnistuu lähettämällä vapaamuotoinen sähköpostiviesti osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi
Voit tilata uuden kortin Shell Fleet Hubista tai lähettämällä asiakaspalveluumme vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Uuden kortin tilaaminen onnistuu myös palvelulomakkeella
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Fleet Hub -palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16). Shell Fleet Hub korvaa aiemman Shell Card Online -palvelun.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit pyytää PIN-koodimuistutuksen palvelulomakkeella
Huom. PIN-koodi lähetetään kirjeenä postitse noin viikon kuluessa.
Kortin lukkiutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli olet unohtanut PIN-koodisi voit tilata PIN-muistutuksen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköposti viestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi.
Shell Fleet Hubista voit valita oman PIN-koodisi korttia tilatessa. Valitettavasti tällä hetkellä PIN-koodia ei voi tilata tekstiviestillä.
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Fleet Hub-palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16).
Shell yrityskortit toimivat kaikilla Shell- ja St1-asemilla. Euroopassa kortti toimii kaikilla Shell-asemilla ja Shell-palveluverkon asemilla.
Asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää alennuksistasi ja niiden voimassaolosta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 020 443 2074.
Uuden kortin voit tilata lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Uuden kortin pystyy myös tilaamaan Shell Fleet Hub -palvelussa tai palvelulomakkeella
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Card Online-palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16).
Shell yrityskorteista ei peritä kuluja, mutta laskutustavasta riippuen peritään kulloinkin voimassa olevan palveluhinnaston mukainen tilinhoitomaksu.
Asiakaspalvelumme kertoo sinulle mielellään eri korttivaihtoehdoista ja hinnoittelusta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 020 443 2074.
Voit anoa korttia sähköisesti verkkosivuiltamme tai täyttää korttihakemuksen palvelevalla Shell-asemalla. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 020 4432074 tai euroshellkortit@st1.fi.
Mikäli kortin myöntämiselle ei ole esteitä, kortti postitetaan 1-2 viikkoa hakemuksen vastaanottamisesta, PIN-koodi saapuu muutama päivä kortin jälkeen.
Voit lähettää e-laskuosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi, jolloin laskutustietosi päivitetään.
Voit myös pyytää tunnukset Shell Fleet Hub palveluun, josta pystyt lataamaan laskut pdf-muotoisina. Saat ilmoituksen uudesta laskusta sähköpostiisi kun se on ladattavissa palvelusta.
Mikäli et ole saanut laskuasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 020 443 2074 tai sähköpostilla osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16
Jokaiselle kortille on mahdollista tilata erillinen lasku.
Ei tarvitse. Ostot ilmoitetaan kirjanpitokelpoisella laskulla kerran kuukaudessa, joten kuiteista ei tarvitse huolehtia.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai sähköpostiviestillä osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Vaihtoehtoisesti voit ilmoittaa muuttuneesta osoitteesta palvelulomakkeella
Lähetä pyyntö sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Kirjoita viestiin yrityksen nimi, asiakasnumero (löytyy laskulta) sekä sähköpostiosoite, jolla tunnukset luodaan. Kun tunnustilaus on asiakaspalvelun toimesta tehty, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Shell Fleet Hub korvaa Shell Card Online -palvelun; kaikki nykyiset Shell Card Onlinen käyttäjät tullaan siirtämään automaattisesti Fleet Hubiin ja heille lähetetään rekisteröitymiskutsu sähköpostitse. Shell Card Online on käytettävissä vuoden 2019 loppuun asti.
Palvelun kautta on mahdollista muun muassa tilata ja kuolettaa kortteja, ajaa kulutus- ja tapahtumaraportteja sekä asettaa sähköpostihälytyksiä.
Tietosuojalainsäädännön mukaan jokaisella on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä koskevia henkilötietoja käsitellään/ ei käsitellä. Lisäksi jokaisella on oikeus saada pääsy itseään koskeviin henkilötietoihin.
Mikäli haluat tehdä henkilötietojasi koskevan tarkastuspyynnön, pyydämme sinua tulostamaan henkilötietojen tarkistuspyyntölomakkeen ja palauttamaan sen henkilökohtaisesti St1:n konttoriin osoitteeseen Purotie 1, Helsinki. Valmistauduthan todistamaan henkilöllisyytesi toimittaessasi henkilötietojen tarkistuspyyntölomakkeen.
Mikäli sinulla herää kysymyksiä, olethan yhteydessä sähköpostilla dataprivacy@st1.fi
Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.
Tietosuojaselosteeseen voit tutustua nettisivuillamme.
Lähetä sähköpostiviesti asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@st1.fi
Olemme valmiita vastaamaan kysymyksiisi. Asiakaspalvelijamme vastaa chatissa arkisin klo 8-21 ja viikonloppuisin 9-17.
Lähetä esimerkiksi risut ja ruusut lomakkeella, mielipiteesi on meille tärkeä.
Seuraa meitä ja lähetä kysymyksiä SoMe -kanaviemme kautta.
Palvelumestari24 hakee tietoa ja asioi puolestasi internetissä kun olet liikenteessä kädet ratissa. Puheluhinta: pvm/mpm.
Asiakaspalvelumme auttaa mielellään, mikäli etsit tietoa tai tarvitset apua St1 Mastercardiin liittyen.