Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voit tarkistaa lähimmän asemasi kätevästi asemahausta tai kysyä tätä asiakaspalvelustamme.
Tällä hetkellä meillä on Suomessa 270 St1-asemaa ja 213 Shell-asemaa.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.
Polttonesteiden hinnat vaihtelevat paikallisen kilpailun mukaan ja siksi eri asemillamme saattaa olla eri hinnat.
Saatamme muuttaa aseman hintoja useamman kerran päivässä pitääksemme hintamme aina mahdollisimman kilpailukykyisinä ja edullisina.
Tolppahinnat ovat hintoja, jotka esitetään aseman ulkopuolella. Listahinnat puolestaan ovat raskaalle kalustolle tarkoitettua D-korttia käyttävien asiakkaiden hintoja.
Kadonneesta tai varastetusta kortista tulee ilmoittaa viipymättä ympäri vuorokauden palvelevaan sulkupalveluun p. 0800 131 031.
Tarpeettoman kortin sulkuilmoituksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen kortit@st1.fi tai palvelulomakkeella
Uuden kortin tilaus onnistuu lähettämällä vapaamuotoinen sähköpostiviesti osoitteeseen kortit@st1.fi
Uuden kortin pystyt tilaamaan lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi tai täyttämällä palvelulomakkeen
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 131 031, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 131 031 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit pyytää PIN-koodimuistutuksen palvelulomakkeella
Huom. PIN-koodi lähetetään kirjeenä postitse noin viikon kuluessa.
Kortin lukkiutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 131 031.
Mikäli olet unohtanut PIN-koodin, voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 131 031 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi.
Tällä hetkellä PIN-koodin valitseminen itse ei ole mahdollista. Valitettavasti PIN-koodia ei myöskään voi tilata tekstiviestillä, mutta kehitämme palveluitamme jatkuvasti.
St1 Yrityskortti ja D-kortti toimivat kaikilla St1- ja Shell-asemilla Suomessa.
Voit tilata lisäkortteja lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi tai täyttämällä lisäkortin tilauslomakkeen
Voit anoa korttia sähköisesti verkkosivuillamme tai täyttämällä korttihakemuksen palvelevalla St1-asemalla. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 0800 131 031 tai kortit@st1.fi
Mikäli kortin myöntämiselle ei ole esteitä, kortti postitetaan 1-2 viikkoa hakemuksen vastaanottamisesta, PIN-koodi saapuu muutama päivä kortin jälkeen.
St1 yritys- ja D-kortti ovat kuluttomia kortteja eli tilinhoito- tai vuosimaksuja ei peritä.
B-ostoluokkaan kuuluvat polttoaineet, autokemikaalit, pesut ja autotarvikkeet. A-ostoluokkaan kuuluvat näiden lisäksi myös huollot ja nestekaasu sekä myymälä- ja ravintolatuotteet.
St1 D-kortille on lisäksi valittavissa C-ostoluokka, joka sallii ainoastaan Dieselin ja AdBluen ostamisen.
Mikäli et ole saanut laskuasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0800 131 031 tai sähköpostiviestillä osoitteeseen kortit@st1.fi. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Lähetä e-laskuosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen kortit@st1.fi, jolloin laskutustietosi päivitetään. Asiakkaalla on oltava palvelusopimus palveluntarjoajan kanssa (verkkolaskuoperaattori tai pankki).
Jokaiselle kortille on mahdollista tilata erillinen lasku. Mikäli sinulla on jo olemassa oleva asiakkuus ja haluat muuttaa koontilaskutuksen korttikohtaiseksi laskutukseksi, ole yhteydessä asiakaspalveluun ma-pe klo 8-16 tai voit pyytää muutosta myös sähköpostitse lähettämällä pyynnön osoitteeseen kortit@st1.fi
Yrityskortin ostotapahtumat laskutetaan kerran kuukaudessa. Lasku edellisen kuukauden ostoista saapuu seuraavan kuukauden alussa.
D-kortin ostotapahtumat laskutetaan kaksi kertaa kuukaudessa kuun puolivälin jälkeen ja seuraavan kuun alussa.
Ilmoita ystävällisesti uusi osoitteesi asiakaspalveluumme p. 0800 131 031 tai sähköpostitse osoitteeseen kortit@st1.fi. Voit myös tehdä osoitteenmuutospyynnön palvelulomakkeella
Kadonneesta tai varastetusta kortista tulee ilmoittaa ympäri vuorokauden palvelevaan kortin sulkupalveluun p. 0800 199 899.
Tarpeettoman kortin sulkuilmoituksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi
Uuden kortin tilaus onnistuu lähettämällä vapaamuotoinen sähköpostiviesti osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi
Voit tilata uuden kortin Shell Fleet Hubista tai lähettämällä asiakaspalveluumme vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Uuden kortin tilaaminen onnistuu myös palvelulomakkeella
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Fleet Hub -palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 0800 199 899 (ma-pe klo 8-16). Shell Fleet Hub korvaa aiemman Shell Card Online -palvelun.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 199 899, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 199 899 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit pyytää PIN-koodimuistutuksen palvelulomakkeella
Huom. PIN-koodi lähetetään kirjeenä postitse noin viikon kuluessa.
Kortin lukkiutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli olet unohtanut PIN-koodisi voit tilata PIN-muistutuksen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 199 899 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköposti viestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi.
Shell Fleet Hubista voit valita oman PIN-koodisi korttia tilatessa. Valitettavasti tällä hetkellä PIN-koodia ei voi tilata tekstiviestillä.
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Fleet Hub-palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla p. 0800 199 899 (ma-pe klo 8-16).
Shell yrityskortit toimivat kaikilla Shell- ja St1-asemilla. Euroopassa kortti toimii kaikilla Shell-asemilla ja Shell-palveluverkon asemilla.
Asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää alennuksistasi ja niiden voimassaolosta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 0800 199 899.
Uuden kortin voit tilata lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Uuden kortin pystyy myös tilaamaan Shell Fleet Hub -palvelussa tai palvelulomakkeella
Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Card Online-palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 0800 199 899 (ma-pe klo 8-16).
Shell yrityskorteista ei peritä kuluja, mutta laskutustavasta riippuen peritään kulloinkin voimassa olevan palveluhinnaston mukainen tilinhoitomaksu.
Asiakaspalvelumme kertoo sinulle mielellään eri korttivaihtoehdoista ja hinnoittelusta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 0800 199 899.
Voit anoa korttia sähköisesti verkkosivuiltamme tai täyttää korttihakemuksen palvelevalla Shell-asemalla. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 0800 199 899 tai euroshellkortit@st1.fi.
Mikäli kortin myöntämiselle ei ole esteitä, kortti postitetaan 1-2 viikkoa hakemuksen vastaanottamisesta, PIN-koodi saapuu muutama päivä kortin jälkeen.
Voit lähettää e-laskuosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi, jolloin laskutustietosi päivitetään.
Voit myös pyytää tunnukset Shell Fleet Hub palveluun, josta pystyt lataamaan laskut pdf-muotoisina. Saat ilmoituksen uudesta laskusta sähköpostiisi kun se on ladattavissa palvelusta.
Mikäli et ole saanut laskuasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 0800 199 899 tai sähköpostilla osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.
Jokaiselle kortille on mahdollista tilata erillinen lasku.
Ei tarvitse. Ostot ilmoitetaan kirjanpitokelpoisella laskulla kerran kuukaudessa, joten kuiteista ei tarvitse huolehtia.
Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 199 899 tai sähköpostiviestillä osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Vaihtoehtoisesti voit ilmoittaa muuttuneesta osoitteesta palvelulomakkeella
Lähetä pyyntö sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Kirjoita viestiin yrityksen nimi, asiakasnumero (löytyy laskulta) sekä sähköpostiosoite, jolla tunnukset luodaan. Kun tunnustilaus on asiakaspalvelun toimesta tehty, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Shell Fleet Hub korvaa Shell Card Online -palvelun; kaikki nykyiset Shell Card Onlinen käyttäjät tullaan siirtämään automaattisesti Fleet Hubiin ja heille lähetetään rekisteröitymiskutsu sähköpostitse. Shell Card Online on käytettävissä vuoden 2019 loppuun asti.
Palvelun kautta on mahdollista muun muassa tilata ja kuolettaa kortteja, ajaa kulutus- ja tapahtumaraportteja sekä asettaa sähköpostihälytyksiä.
Lämmitysöljyksi suosittelemme St1:n puhtaampaa ja käytössä halvempaa Teho Opti Premiumia. Teho Opti Premium -lämmitysöljy on tulos pitkäjänteisestä kevyen polttoöljyn tutkimus- ja kehitystyöstä. Teho Opti Premium -lämmityspolttoöljy on ominaisuuksiltaan parempaa kuin perinteiset lämmitysöljyt siihen lisättyjen energian hyötysuhdetta parantavien tehoaineiden ansiosta.
Jos talosi lämmitysjärjestelmä on ikänsä puolesta hyvässä toimintakunnossa, voit ylläpitää järjestelmän tehokkuutta säännöllisellä huollolla: 1) Öljypoltin on hyvä huollattaa vähintään kahden vuoden välein. 2) Nuohoojan käydessä pyydä häntä puhdistamaan myös öljykattila. Vuositasolla öljylämmitysjärjestelmän huolto maksaa vain muutaman kympin.
Paras keino säästää lämmityskuluissa on tehdä talosta hyvin lämpöäpitävä. Lämmönpitävyyden parantaminen alkaa siitä, että asiantuntija tekee kuntotarkastuksen, jossa käydään läpi ikkunat, ulko-ovet, seinät, ylä- ja alapohjan eristys, sokkeli, salaojat, savupiippu sekä kattovesien kulkemissuunnat. Tämän jälkeen korjataan mahdolliset esiintulleet ongelmat.
Viime vuosina kattiloiden tuotekehitys on mennyt merkittävästi eteenpäin. Polttimet ovat tehokkaampia ja mahdollistavat öljyn määrän vähentämisen. Yli 25 vuotta vanha kattila kannattaa uusia. Näin saa käyttöönsä edistynyttä tekniikkaa, joka kestää vuosikymmeniä. Vanha kattila ei mene kaatopaikalle, vaan materiaali jatkaa elämäänsä uusioteräksenä.
Öljyn rinnalle sopivat aurinkolämmitys tai ilma-vesilämpöpumppu. Rinnakkaislämmityksen idea on, että öljylämmityksellä hoidetaan lämmitystä silloin, kun tarvitaan suurta lämmitystehoa, ja leutoina aikoina toimitaan mahdollisimman pitkälle uusiutuvilla energioilla. Aurinkolämmitys on öljylämmityksen rinnalle usein paras vaihtoehto jo siitäkin syystä, että se ei itse kuluta juurikaan energiaa. Ilma-vesilämpöpumpputeknologia toimii leudoissa lämpötiloissa (yli -10 astetta).
Suomessa on arviolta noin 190 000 öljylämmitteistä pientaloa.
Öljylämmitys on ympäristövaikutuksiltaan hyvin kilpailukykyinen lämmitysmuoto. Sen typen oksidi-, rikkidioksidi- ja hiukkaspäästöt ovat moneen muuhun lämmitysenergiamuotoon verrattuna vähäiset. Hiilidioksidipäästöt putoavat reilusti rinnakkaislämmityksen käyttö yleistyessä ja biopolttoöljyn määrän kasvaessa. Öljylämmittäjä pystyy siis hyvin tekemään oman osansa ilmastotalkoissa.
Mitä korkeampi kerroin lämmitysmuodolla on, sen enemmän rakentajan on satsattava muuhun energiatehokkuuteen. Korkein kerroin (1,7) on sähkölämmityksellä, jonka asema normaalikokoisten omakotitalojen lämmitysmuotona hankaloitui uusien määräyksien myötä. Kerroin kuvaa sitä, että rakennusten sähkölämmitystä halutaan vähentää. Öljylämmityksen ja muiden fossiilisten polttoaineiden kerroin on 1,0, kaukolämmön 0,7 ja uusiutuvien polttoaineiden 0,5.
Ei kovinkaan paljon. Loppujen lopuksi öljylämmittäjän osalta kysymys on vain rinnakkaislämmönlähteen valinnasta. Rakennettaessa öljylämmitystalo päästään haluttuihin E-lukuihin energiatehokkaalla rakentamisella ja valitsemalla öljylämmityksen rinnalle toinen lämmönlähde, jolloin puhutaan niin sanotusta hybridilämmityksestä.
Pelletti on uusiutuvaa polttoainetta, jota voidaan käyttää pientalojen tai esimerkiksi taloyhtiöiden lämmityksessä. Sitä valmistetaan pääasiassa puunjalostuksen sivutuotteista, kuten puhtaasta sahanpurusta.
Puupellettimme valmistetaan puhtaasta ja kuorettomasta puusta. Tämä takaa tuotteemme tasalaatuisuuden ja kuivuuden. Pellettimme perusominaisuuksiin kuuluu myös helppo käsiteltävyys sekä pölyämättömyys.
Irtopellettiä voit tilata kerralla 3-40 tonnia riippuen varastosiilosi koosta. Toimitamme puupellettiä myös 500 kg:n suursäkeissä.
Pellettilämmistyslaitteisto vaati yleensä noin 15 minuutin puhdistuksen kerran kuukaudessa. Täysautomaattiset laitteet täytyy huoltaa/puhdistaa usein muutaman kerran vuodessa.
Asiakaspalvelu avoinna arkisin 8-18
Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 8-18
Katso sähköpostiosoitteemme tästä
Voit myös esittää kysymyksesi chatissa - asiakaspalvelija on paikalla kun ikoni näkyy oikeassa alakulmassa.
Siirry lomakkeisiin aihealueittain tästä
Asiakaspalvelumme auttaa mielellään, mikäli etsit tietoa tai tarvitset apua St1 Mastercardiin liittyen.