Usein kysytyt kysymykset

Asemat ja polttoneste

Tankkasin asemalla, mutta en saanut kuittia. Miten tilaan kuitin?

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Missä sijaitsee minua lähin huoltoasema?

Voit tarkistaa lähimmän asemasi kätevästi asemahausta tai kysyä tätä asiakaspalvelustamme.

Kuinka monta asemaa teillä on?

Tällä hetkellä meillä on Suomessa 270 St1-asemaa ja 213 Shell-asemaa.

Mittari ei toiminut asemalla, jolla asioin. Mitä teen?

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi polttonesteen hinta vaihtelee eri asemilla?

Polttonesteiden hinnat vaihtelevat paikallisen kilpailun mukaan ja siksi eri asemillamme saattaa olla eri hinnat.

Kuinka usein muutatte hintoja?

Saatamme muuttaa aseman hintoja useamman kerran päivässä pitääksemme hintamme aina mahdollisimman kilpailukykyisinä ja edullisina.

Mitä tarkoittavat listahinnat ja tolppahinnat?

Tolppahinnat ovat hintoja, jotka esitetään aseman ulkopuolella. Listahinnat puolestaan ovat raskaalle kalustolle tarkoitettua D-korttia käyttävien asiakkaiden hintoja.

Käteisalennuskortti

Missä kaikkialla Käteisalennuskorttini käy?

Käteisalennuskortti käy kaikilla St1-asemilla ja palvelevilla Shell-asemilla. Käteisalennuskortti ei kuitenkaan käy Shell express -asemilla.

Paljonko saan alennusta polttonesteestä?

Alennus voi vaihdella viikoittain ja asemittain. Asiakaslupauksemme mukaisesti saat aina kuitenkin alennusta vähintään 0,5 senttiä litralta.

Voinko käyttää korttia, jos en ole rekisteröinyt sitä?

Kyllä voit. Käteisalennuskortin voit rekisteröidä nettisivuillamme.

Mistä kaikesta saan kortillani alennusta?

Polttonesteiden lisäksi saat Käteisalennuskortillasi vaihtelevasti alennusta myös muun muassa palvelevien asemien ravintolapalveluista sekä kahvila- ja pesupalveluista.

Miksi maksuautomaatti ilmoittaa toistuvasti, että ”tarkista kortin syöttösuunta”?

Käteisalennuskorttisi magneettiraita on mahdollisesti kulunut. Ota tällöin ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi uuden kortin.

Miten tilaan Käteisalennuskortin?

Voit tilata Käteisalennuskortin kätevästi kotisivuiltamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksaako Käteisalennuskortti?

Käteisalennuskortti on täysin kuluton kortti.

Miksi tilaisin Käteisalennuskortin?

Käteisalennuskortilla saat alennusta polttonesteistä ja vaihtelevasti myös muun muassa palvelevien asemien ravintola/kahvila- ja pesupalveluista. Lisäksi saat halutessasi ajankohtaista tietoa lähiasemasi erikoistarjouksista.

Shell Card Private

Olen kadottanut korttini. Mitä teen?

Shell Card Private -kortin sulkupalvelu palvelee vuorokauden ympäri numerossa 09 584 00 227. Voit sulkea korttisi myös Omat Sivut -palvelun kautta.

Korttini on rikki. Mitä teen?

Voit tilata uuden kortin Omat Sivut -palvelun kautta tai asiakaspalvelustamme: info@shellcard.fi.

Korttini ei toimi. Miten toimin?

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin.

Olen unohtanut PIN-koodini. Miten toimin?

Kirjaudu Omille Sivuille tai ota yhteys asiakaspalveluumme tilataksesi muistutuksen PIN-koodistasi.

Annoin PIN-koodin väärin ja nyt korttini ei toimi. Miksi näin?

Jos PIN-koodi syötetään kolmesti peräkkäin väärin, kortti sulkeutuu vuorokaudeksi. Ota yhteys asiakaspalveluumme tai kirjaudu Omille Sivuille, jos tarvitset muistutuksen koodistasi.

Kuka voi hankkia Shell Card Privaten?

Kortin voi hankkia täysikäinen henkilö, jolla on suomalainen henkilötunnus, säännölliset tulot eikä maksuhäiriöitä. Myös rinnakkaiskortin haltijan täytyy olla täysi-ikäinen.

Missä kaikkialla Shell Card Private toimii?

Korttisi toimii kaikilla St1- ja Shell-asemilla Suomessa ja Ruotsissa. Kortilla voi maksaa kaikkea autoiluun liittyvää polttonesteitä ruokailuun. Ruotsissa kortti käy myös tietyissä parkkihalleissa.

Kuinka monta korttia minulla voi olla yhdelle tilille? Voinko tilata rinnakkaiskortin?

Tarpeidesi mukaan voit hankkia yhdelle tilille useammankin rinnakkaiskortin.

Paljonko korttini maksaa?

Shell Card Private -kortilla ei ole vuosimaksua, mutta tilinhoitomaksu (2,50 euroa/lasku) peritään, jos maksutapana on paperilasku.

Miten tilaan kortin?

Korttia haetaan sähköisellä hakulomakkeella kotisivujemme kautta.

Kauanko kortin saamisessa kestää? Toimiiko kortti välittömästi?

Kun hakemus on vastaanotettu, kestää noin kaksi viikkoa, että korttisi saapuu sinulle postissa. Tämän jälkeen menee vielä muutama arkipäivä PIN-koodisi saapumiseen. Korttisi toimii välittömästi PIN-koodin saapumisen jälkeen.

Voinko valita oman PIN-koodini tai tilata sen tekstiviestillä? Voiko tunnuslukua vaihtaa?

PIN-koodia ei voi valita itse, vaan turvallisuussyistä jokaiseen korttiin tulee järjestelmän valitsema yksilöllinen tunnusluku, jota ei voi vaihtaa jälkeenpäin. Valitettavasti tällä hetkellä PIN-koodia ei voi tilata tekstiviestillä, mutta kehitämme palveluitamme jatkuvasti.

Saanko uuden kortin automaattisesti edellisen vanhentuessa?

Jos korttiasi on käytetty viimeisen 12 kk:n aikana, toimitamme uuden kortin, kun edellinen vanhenee. Muussa tapauksessa korttitili sulkeutuu.

Kuinka paljon luottoa saan?

Teemme luottoselvityksen hakuvaiheessa ja päätämme sen perusteella myönnettävän luoton määrän. Voit myöhemmin hakea uutta selvitystä nostaaksesi luottorajaa.

Kysyttekö luottotietoja? Mitä kysely sisältää?

Jos haet St1-yksityistiliä, teemme luottoselvityksen. Luottotiedot sisältävät selvityksen tuloistasi. 

Miten saan laskuni?

Verkkopankin kautta voit ilmoittaa haluavasi laskusi e-laskuna. Lasku on myös mahdollista saada postissa paperisena.

Voinko saada laskuni digitaalisesti? Entä onko suoraveloitus mahdollista?

Voit ottaa e-laskutuksen käyttöön verkkopankkisi kautta, jolloin lasku tulee digitaalisena. Myös suoraveloituksella maksaminen on mahdollista. Saat helposti suoraveloituksen käyttöösi omasta verkkopankistasi.

Voinko saada erilliset laskut jokaiselle kortilleni?

Kaikki ostot näkyvät samalla tilillä, joten erillisille korteille ei voi tehdä erillisiä laskuja.        

Milloin on laskun eräpäivä?

Lasku tulee kerran kuukaudessa ja eräpäivän voit tarkistaa laskusta. Maksuaikaa on 14 vuorokautta.

Voinko lykätä luoton maksua?

Sinulla on vuodessa kaksi maksuvapaata kuukautta käytettävissäsi. Näitä maksuvapaita kuukausia ei kuitenkaan voi pitää peräkkäin.

Voinko saada kopion laskustani?

Voit saada kopion laskustasi tilaamalla sen Omilta Sivuilta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten voin välttää laskutuslisän?

Jos maksat koko summan kerralla, sinun ei tarvitse maksaa laskutuslisää. Lisäksi voit valita verkkopankista e-laskutuksen, jolloin sinun ei tarvitse maksaa paperisen laskun lisää.

Haluasin korottaa luottorajaani. Miten toimin?

Voit tehdä luottorajan korotuksesta hakemuksen Omien Sivujen kautta ja postittaa sen tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mitä teen, jos yhteystietoni muuttuvat?

Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse klo 8-16 välillä tai lähetä sähköpostiä osoitteeseen info@shellcard.fi.

Lämmitysöljy

Mikä lämmitysöljy minun kannattaa valita?

Lämmitysöljyksi suosittelemme St1:n puhtaampaa ja käytössä halvempaa Teho Opti Premiumia. Teho Opti Premium -lämmitysöljy on tulos pitkäjänteisestä kevyen polttoöljyn tutkimus- ja kehitystyöstä. Teho Opti Premium -lämmityspolttoöljy on ominaisuuksiltaan parempaa kuin perinteiset lämmitysöljyt siihen lisättyjen energian hyötysuhdetta parantavien tehoaineiden ansiosta.

Miten voin tehostaa kotini öljylämmitystä sekä säästää energiaa ja euroja?

Jos talosi lämmitysjärjestelmä on ikänsä puolesta hyvässä toimintakunnossa, voit ylläpitää järjestelmän tehokkuutta säännöllisellä huollolla: 1) Öljypoltin on hyvä huollattaa vähintään kahden vuoden välein. 2) Nuohoojan käydessä pyydä häntä puhdistamaan myös öljykattila. Vuositasolla öljylämmitysjärjestelmän huolto maksaa vain muutaman kympin.

Paras keino säästää lämmityskuluissa on tehdä talosta hyvin lämpöäpitävä. Lämmönpitävyyden parantaminen alkaa siitä, että asiantuntija tekee kuntotarkastuksen, jossa käydään läpi ikkunat, ulko-ovet, seinät, ylä- ja alapohjan eristys, sokkeli, salaojat, savupiippu sekä kattovesien kulkemissuunnat. Tämän jälkeen korjataan mahdolliset esiintulleet ongelmat.

Milloin on oikea aika uusia kattila, poltin ja automatiikka?

Viime vuosina kattiloiden tuotekehitys on mennyt merkittävästi eteenpäin. Polttimet ovat tehokkaampia ja mahdollistavat öljyn määrän vähentämisen. Yli 25 vuotta vanha kattila kannattaa uusia. Näin saa käyttöönsä edistynyttä tekniikkaa, joka kestää vuosikymmeniä. Vanha kattila ei mene kaatopaikalle, vaan materiaali jatkaa elämäänsä uusioteräksenä.

Mitä rinnakkaislämmönlähteitä kannattaa harkita öljylämmitykselle?

Öljyn rinnalle sopivat aurinkolämmitys tai ilma-vesilämpöpumppu. Rinnakkaislämmityksen idea on, että öljylämmityksellä hoidetaan lämmitystä silloin, kun tarvitaan suurta lämmitystehoa, ja leutoina aikoina toimitaan mahdollisimman pitkälle uusiutuvilla energioilla. Aurinkolämmitys on öljylämmityksen rinnalle usein paras vaihtoehto jo siitäkin syystä, että se ei itse kuluta juurikaan energiaa. Ilma-vesilämpöpumpputeknologia toimii leudoissa lämpötiloissa (yli -10 astetta).

Paljonko öljylämmitteisiä pientaloja on?

Suomessa on arviolta noin 190 000 öljylämmitteistä pientaloa.

Millaisia ovat öljylämmityksen ympäristövaikutukset?

Öljylämmitys on ympäristövaikutuksiltaan hyvin kilpailukykyinen lämmitysmuoto. Sen typen oksidi-, rikkidioksidi- ja hiukkaspäästöt ovat moneen muuhun lämmitysenergiamuotoon verrattuna vähäiset. Hiilidioksidipäästöt putoavat reilusti rinnakkaislämmityksen käyttö yleistyessä ja biopolttoöljyn määrän kasvaessa. Öljylämmittäjä pystyy siis hyvin tekemään oman osansa ilmastotalkoissa.

Miten vuoden 2012 muutokset rakentamismääräyksissä vaikuttavat lämmitysmuodon valintaan?

Mitä korkeampi kerroin lämmitysmuodolla on, sen enemmän rakentajan on satsattava muuhun energiatehokkuuteen. Korkein kerroin (1,7) on sähkölämmityksellä, jonka asema normaalikokoisten omakotitalojen lämmitysmuotona hankaloitui uusien määräyksien myötä. Kerroin kuvaa sitä, että rakennusten sähkölämmitystä halutaan vähentää. Öljylämmityksen ja muiden fossiilisten polttoaineiden kerroin on 1,0, kaukolämmön 0,7 ja uusiutuvien polttoaineiden 0,5.

Miten vuoden 2012 muutokset rakentamismääräyksissä vaikuttavat öljylämmityksen valintaan lämmitysmuodoksi?

Ei kovinkaan paljon. Loppujen lopuksi öljylämmittäjän osalta kysymys on vain rinnakkaislämmönlähteen valinnasta. Rakennettaessa öljylämmitystalo päästään haluttuihin E-lukuihin energiatehokkaalla rakentamisella ja valitsemalla öljylämmityksen rinnalle toinen lämmönlähde, jolloin puhutaan niin sanotusta hybridilämmityksestä.

St1 Finance Erämaksuluotto

Mihin voin käyttää St1 Finance Oy:n tarjoamaa erämaksuluottoa?

Voit maksaa lämmitysöljylaskusi erissä St1 Finance Oy:n Erämaksuluotolla.

Paljonko erämaksuluottoa voin saada?

Erämaksuluottoa voi hakea enintään 15 000 euroon saakka.

Kuka voi hakea Erämaksuluottoa?

Kaikki täysi-ikäiset vakituisesti Suomessa asuvat henkilöt, joiden tulot ovat säännölliset eikä maksuhäiriömerkintöjä ole, voivat hakea hyödykesidonnaista Erämaksuluottoa. Luotonhakijan luottokelpoisuus tarkistetaan ennen luoton myöntämistä.

Kauanko minulla on maksuaikaa?

Maksuaikaa voidaan myöntää kahdesta (2) viiteen (5) kuukautta.

Milloin luottohakemukseni hyväksytään?

Saat päätöksen hyväksytystä hakemuksesta viipymättä hakemuskäsittelyn päätteeksi.

Pellettilämmitys

Mihin puupellettiä käytetään ja kuinka sitä valmistetaan?

Pelletti on uusiutuvaa polttoainetta, jota voidaan käyttää pientalojen tai esimerkiksi taloyhtiöiden lämmityksessä. Sitä valmistetaan pääasiassa puunjalostuksen sivutuotteista, kuten puhtaasta sahanpurusta.

Mistä St1 puupelletti valmistetaan?

Puupellettimme valmistetaan puhtaasta ja kuorettomasta puusta. Tämä takaa tuotteemme tasalaatuisuuden ja kuivuuden. Pellettimme perusominaisuuksiin kuuluu myös helppo käsiteltävyys sekä pölyämättömyys.

Kuinka paljon voin tilata pellettiä?

Irtopellettiä voit tilata kerralla 3-40 tonnia riippuen varastosiilosi koosta. Toimitamme puupellettiä myös 500 kg:n suursäkeissä.

Paljonko pellettilämmitysjärjestelmän huolto vie aikaa?

Pellettilämmistyslaitteisto vaati yleensä noin 15 minuutin puhdistuksen kerran kuukaudessa. Täysautomaattiset laitteet täytyy huoltaa/puhdistaa usein muutaman kerran vuodessa.

St1 Yrityskortti ja D-kortti

Korttini on kadonnut/varastettu. Miten toimin?

Kadonneesta tai varastetusta kortista tulee ilmoittaa viipymättä ympäri vuorokauden palvelevaan sulkupalveluun p. 0800 13770.

Tarpeettoman kortin sulkuilmoituksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen kortit@st1.fi  tai palvelulomakkeella

Uuden kortin tilaus onnistuu lähettämällä vapaamuotoinen sähköpostiviesti osoitteeseen kortit@st1.fi

 

 

Korttini on rikki. Mitä teen?

Uuden kortin pystyt tilaamaan lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi tai täyttämällä palvelulomakkeen

Korttini ei toimi. Mitä voin tehdä?

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin.  Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.

Olen unohtanut PIN-koodini. Mitä teen?

Voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit pyytää PIN-koodimuistutuksen palvelulomakkeella

Huom. PIN-koodi lähetetään kirjeenä postitse noin viikon kuluessa.

Annoin PIN-koodin väärin ja nyt korttini ei toimi. Miksi näin?

Kortin lukkiutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770.

Mikäli olet unohtanut PIN-koodin, voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0800 13770 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi.  

Voinko valita oman PIN-koodini tai tilata sen tekstiviestillä?

Tällä hetkellä PIN-koodin valitseminen itse ei ole mahdollista. Valitettavasti  PIN-koodia ei myöskään voi tilata tekstiviestillä, mutta kehitämme palveluitamme jatkuvasti.

Missä kaikkialla korttini toimii?

St1 Yrityskortti ja D-kortti toimivat kaikilla St1- ja Shell-asemilla Suomessa.

Voinko tilata lisäkortin?

Voit tilata lisäkortteja lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen kortit@st1.fi tai täyttämällä lisäkortin tilauslomakkeen

Miten haen St1 Yrityskorttia?

Voit anoa korttia sähköisesti verkkosivuillamme tai täyttämällä korttihakemuksen palvelevalla St1-asemalla. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 0800 13770 tai kortit@st1.fi

Hae St1 Yrityskorttia

Hae St1 D-korttia

Kuinka nopeasti saan St1 Yrityskortin tai D-kortin käyttööni?

Mikäli kortin myöntämiselle ei ole esteitä, kortti postitetaan 1-2 viikkoa hakemuksen vastaanottamisesta, PIN-koodi saapuu muutama päivä kortin jälkeen.

Maksaako St1 Yrityskortti jotakin?

St1 yritys- ja D-kortti ovat kuluttomia kortteja eli tilinhoito- tai vuosimaksuja ei peritä.

Mitä eroa on eri ostoluokilla?

B-ostoluokkaan kuuluvat polttoaineet, autokemikaalit, pesut ja autotarvikkeet. A-ostoluokkaan kuuluvat näiden lisäksi myös huollot ja nestekaasu sekä myymälä- ja ravintolatuotteet.

St1 D-kortille on lisäksi valittavissa C-ostoluokka, joka sallii ainoastaan Dieselin ja AdBluen ostamisen.

Miksi en ole saanut laskuani?

Mikäli et ole saanut laskuasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0800 13770 tai sähköpostiviestillä osoitteeseen kortit@st1.fi. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.

Haluan e-laskun käyttööni. Miten teen sen?

Lähetä e-laskuosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen kortit@st1.fi, jolloin laskutustietosi päivitetään. Asiakkaalla on oltava palvelusopimus palveluntarjoajan kanssa (verkkolaskuoperaattori tai pankki).

Voinko saada erilliset laskut jokaiselle kortilleni?

Jokaiselle kortille on mahdollista tilata erillinen lasku. Mikäli sinulla on jo olemassa oleva asiakkuus ja haluat muuttaa koontilaskutuksen korttikohtaiseksi laskutukseksi, ole yhteydessä asiakaspalveluun ma-pe klo 8-16 tai voit pyytää muutosta myös sähköpostitse lähettämällä pyynnön osoitteeseen kortit@st1.fi

Milloin tapahtumat laskutetaan?

Yrityskortin ostotapahtumat laskutetaan kerran kuukaudessa. Lasku edellisen kuukauden ostoista saapuu seuraavan kuukauden alussa.

D-kortin ostotapahtumat laskutetaan kaksi kertaa kuukaudessa kuun puolivälin jälkeen ja seuraavan kuun alussa.

Mihin voin ilmoittaa osoitteenmuutoksesta?

Ilmoita ystävällisesti uusi osoitteesi asiakaspalveluumme p. 0800 13770 tai sähköpostitse osoitteeseen kortit@st1.fi. Voit myös tehdä osoitteenmuutospyynnön palvelulomakkeella

Shell Card Yrityskortti ja euroShell D-kortti

Korttini on kadonnut/varastettu. Miten toimin?

Kadonneesta tai varastetusta kortista tulee ilmoittaa ympäri vuorokauden palvelevaan kortin sulkupalveluun p. 020 4432074.

Tarpeettoman kortin sulkuilmoituksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi

Uuden kortin tilaus onnistuu lähettämällä vapaamuotoinen sähköpostiviesti osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi

Korttini on rikki. Mitä teen?

Voit tilata uuden kortin Shell Card Onlinesta tai lähettämällä asiakaspalveluumme vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Uuden kortin tilaaminen onnistuu myös palvelulomakkeella

Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Card Online-palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16).

Korttini ei toimi. Mitä teen?

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074, jotta voimme selvittää asiaa tarkemmin. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16.

Olen unohtanut PIN-koodini. Mitä teen?

Voit tilata muistutuksen PIN-koodistasi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Vaihtoehtoisesti voit pyytää PIN-koodimuistutuksen palvelulomakkeella

Huom. PIN-koodi lähetetään kirjeenä postitse noin viikon kuluessa.

Annoin PIN-koodin väärin ja nyt korttini ei toimi. Miksi näin?

Kortin lukkiutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli olet unohtanut PIN-koodisi voit tilata PIN-muistutuksen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai lähettämällä vapaamuotoisen sähköposti viestin osoiteeseen euroshellkortit@st1.fi.

Voinko valita oman PIN-koodini tai tilata sen tekstiviestillä?

Shell Card Onlinesta voit valita oman PIN-koodisi korttia tilatessa. Valitettavasti tällä hetkellä PIN-koodia ei voi tilata tekstiviestillä.

Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Card Online-palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16).

Missä kaikkialla korttini toimii?

Shell yrityskortit toimivat kaikilla Shell- ja St1-asemilla. Euroopassa kortti toimii kaikilla Shell-asemilla ja Shell-palveluverkon asemilla.

Mistä saan alennusta kortillani?

Asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää alennuksistasi ja niiden voimassaolosta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 020 443 2074.

Miten voin tilata lisäkortteja?

Uuden kortin voit tilata lähettämällä vapaamuotoisen sähköpostiviestin osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi. Uuden kortin pystyy myös tilaamaan Shell Card Online -palvelussa tai palvelulomakkeella

Huom. Mikäli sinulla ei vielä ole käyttäjätunnuksia Shell Card Online-palveluun, ole yhteydessä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai soittamalla asiakaspalveluun p. 020 443 2074 (ma-pe klo 8-16).

Paljonko korttini maksaa?

Shell yrityskorteista ei peritä kuluja, mutta laskutustavasta riippuen peritään kulloinkin voimassa olevan palveluhinnaston mukainen tilinhoitomaksu.

Olen kiinnostunut asiakkuudesta. Millaisia alennuksia saisin?

Asiakaspalvelumme kertoo sinulle mielellään eri korttivaihtoehdoista ja hinnoittelusta. Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-16 p. 020 443 2074.

Miten haen Shell Card-korttia tai euroShell D-korttia?

Voit anoa korttia sähköisesti verkkosivuiltamme tai täyttää korttihakemuksen palvelevalla Shell-asemalla. Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 020 4432074 tai euroshellkortit@st1.fi.

Hae Shell Card Yrityskorttia

Hae euroShell D-korttia

 

Kauanko uuden kortin saamiseen menee?

Mikäli kortin myöntämiselle ei ole esteitä, kortti postitetaan 1-2 viikkoa hakemuksen vastaanottamisesta, PIN-koodi saapuu muutama päivä kortin jälkeen.

Miten saan e-laskun käyttöön?

Voit lähettää e-laskuosoitteesi asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi, jolloin laskutustietosi päivitetään.

Voit myös pyytää tunnukset Shell Card Online palveluun, josta pystyt lataamaan laskut pdf-muotoisina. Saat ilmoituksen uudesta laskusta sähköpostiisi kun se on ladattavissa palvelusta.

Miksi en ole saanut laskuani?
Voinko saada erilliset laskut jokaiselle kortilleni?

Jokaiselle kortille on mahdollista tilata erillinen lasku.

Pitääkö kortin haltijan säilyttää kaikki kuitit ostoista?

Ei tarvitse. Ostot ilmoitetaan kirjanpitokelpoisella laskulla kerran kuukaudessa, joten kuiteista ei tarvitse huolehtia.

Mihin voin ilmoittaa osoitteenmuutoksesta?

Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 4432074 tai sähköpostiviestillä osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Vaihtoehtoisesti voit ilmoittaa muuttuneesta osoitteesta palvelulomakkeella

Miten saan Shell Card Online -palvelun käyttööni?

Lähetä pyyntö sähköpostitse osoitteeseen euroshellkortit@st1.fi Kirjoita viestiin yrityksen nimi, asiakasnumero (löytyy laskulta) sekä sähköpostiosoite, jolla tunnukset luodaan. Kun tunnustilaus on asiakaspalvelun toimesta tehty, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen käyttäjätunnuksen ja salasanan.

Mitä voin tehdä Shell Card Online -palvelussa?

Palvelun kautta on mahdollista muun muassa tilata ja kuolettaa kortteja, ajaa kulutus- ja tapahtumaraportteja sekä asettaa sähköpostihälytyksiä.

Ota yhteyttä

St1 Asiakaspalvelu

0800 - 131 031 (24h)

Asemia koskeva palaute: palaute@st1.fi

Muut asiakaspalvelun yhteystiedot

Vaihde: 010 557 11

St1 Sähköposti

asiakaspalvelu@st1.fi

Lähetä sähköpostiviesti asiakaspalveluumme

Muut asiakaspalvelun yhteystiedot

St1 Chat

Ota nopeasti yhteyttä

Olemme valmiita vastaamaan kysymyksiisi

Yleinen palautelomake

Lähetä kysymyksesi lomakkeella

Lähetä esimerkiksi risut ja ruusut lomakkeella, mielipiteesi on meille tärkeä.

arrow-left Lähetä palautteesi tästä

Sosiaalinen media

Seuraa meitä

Seuraa meitä ja lähetä kysymyksiä SoMe -kanaviemme kautta.

arrow-left seuraa meitä facebookissa

Palvelumestari24

0200 24 24 24

Palvelumestari24 hakee tietoa ja asioi puolestasi internetissä kun olet liikenteessä kädet ratissa. Puheluhinta: pvm/mpm.

st1 finance

St1 Finance -asiakaspalvelu

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään, mikäli etsit tietoa tai tarvitset apua St1 Mastercardiin liittyen.